T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KONYA / SARAYÖNÜ - Sarayönü Halk Eğitimi Merkezi

2024/2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİLİK BAŞVURU DUYURUSU

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU İLANI

 

 

 

SARAYÖNÜ HALK EĞİTİMİ MERKEZİ

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI USTA ÖĞRETİCİ BAŞVURU İLANI

 

            2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılında açılacak kurslarda öğretici ihtiyacı resmi görevi bulunanlar, kadrolu öğretmenlerle karşılanamadığı takdirde ders ücreti karşılığı usta öğretici görevlendirilerek karşılanacaktır. Yapılan müracaatlar  Ek-2  ye göre yapılacak değerlendirmeye göre sıraya konulacak ve bu sıralama bir yıl geçerli olacaktır. Görevlendirmeler ihtiyaç halinde belirlenen sıralamaya göre yapılacaktır. Görev almak isteyenler 1-31 Ağustos 2024  tarihleri arasında E-Devlet sistemi  "e-Yaygın sistemi Başvurular/ Usta Öğretici Başvuru ekranından online olarak yapılacaktır.

İletişim: 0 332 617 12 23

BAŞVURU TAKVİMİ

Sarayönü  Halk Eğitimi Merkezi 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı  Usta Öğretici Başvuru Takvimi

Başvuru İşlemleri

 

01 Ağustos 2024 

31 Ağustos 2024

Başvurular e-Yaygın sistemi Başvurular/ Usta Öğretici Başvuru ekranından online olarak yapabilirler.

Taslak Listelerin Yayınlanması

 15 Eylül 2024

Halk Eğitimi Merkezleri  '' Ücretli Usta Öğretici Başvuru Değerlendirme Formu'' Ek 2 ye göre değerlendirip taslak listeleri yayınlayacaktır.

Taslak Listelere İtirazlar ve İtirazların Değerlendirme Süreci

16 - 18  Eylül 2024

Halk Eğitimi Merkezleri tarafından  yayınlanan taslak listelere başvuru sahiplerince  yapılan itirazlarını dilekçe yoluyla alacak ve belirtilen takvim içinde itirazlar sonuçlandırılacaktır.

Kesin Sonuçlarının İlanı

 20 Eylül 2024

Başvuru sonuçları, komisyon tarafından imzalanacak ve Kaymakamlık onayına gönderilecektir.  İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri ve Halk Eğitimi Merkezlerinin web sitelerinde paylaşılacaktır.

Onay Süreci

23 Eylül 2024 

Başvuru sonuçlarının Kaymakamlık onayına sunulması ve onayı

Kursların Başlatılması

30 Eylül'den itibaren

 Başvuruların Kaymakamlık onayının çıkmasından itibaren

 

 

BAŞVURUDA DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-    Başvurular " e YAYGIN Sistemi/Başvurular/Usta Öğretici Başvuruları" ekranı üzerinden yapılacaktır.

2- Başvuruların "ONAY İŞLEMİ" ise kurumun yetkilileri tarafından yapılacaktır.

3- Başvuruların onaylanması için istenilen evrak, belge ve bilgilerin eksiksiz bir şekilde "e YAYGIN" sistemine yüklenilmesi gerekmektedir.

4- Eğitmenler, "e YAYGIN" sistemine T.C. kimlik numaraları ve -e DEVLET şifreleri ile giriş yapabileceklerdir.

5- E- YAYGIN sistemine belgelerinin tamamını yüklemeyen, eksik, hatalı veya bilişim programları ile açılamayan belgeleri yükleyen Usta Öğretici başvuruları değerlendirilmeye alınmayıp reddedilecektir.

6- Kurumumuza Usta Öğreticilik başvurusunda bulunan Usta Öğreticiler; başvuru durumlarını 31 Ağustos itibari ile "E YAYGIN" sistemi üzerinden kontrol edebilirler.

7- Halk Eğitimi Merkezlerinde, eğitim kurumlarında eğitimci olarak çalışılan süreler hizmet döküm çizelgesinde yer alan bilgilere göre "İş Deneyimi Bilgileri" bölümüne  E-Devlet üzerinden alınan kare kod ve barkotlu SKG prim döküm cetveli yüklenmesi zorunludur. Yüklenen belgelerden, ekran görüntüleri veya kare kodu olmayan belgeler kabul edilmeyecektir. 

8- Başvurularınızda diploma veya 4.seviye belgenize göre kurs açma yeterliliğinizin olduğu kursları tercih etmeniz önem arz etmektedir. Kurs açma yeterliliğine sahip olmayan kurs başvuruların tamamı reddedilecektir.

9- Kurs açma işlemlerinde MEB Personeli, Kamu Personeli ve Emekli olanlar da başvurularında aynı işlemleri yapacaklardır.

10- E-Yaygın sisteminden yapılan başvurularda son tarih 31 Ağustos tarihine kadardır. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular veya yanlış yapılmış başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

11-E-yaygın üzerinden yapılan başvurular ön başvuru niteliğindedir. Görev verildiğinde kurumumuza getirilmesi gereken evraklarda eksiklik veya yanlış bilgi halinde başvuru geçersiz sayılacaktır.

12- Usta öğretici görevlendirmeleri ile ilgili, usta öğretici değerlendirme formu  "Ek2"  de oluşan puanlara göre İl Milli Eğitim Müdür yardımcısı / Şube Müdürü başkanlığında kurulacak komisyon tarafından puan üstünlüğüne göre yapılacaktır. Onaylananların taslak sıra listesi en geç 27 Eylül 2024 günü  https://sarayönühem.meb.k12.tr  internet adresi üzerinden yayınlanacaktır.

13- Başvurular; Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün ilgili yönerge ve genelgeleri doğrultusunda değerlendirilerek, sıralama yapılacaktır. Bu sıralama dikkate alınarak kurslarımız 30 Eylül 2024 tarihinden itibaren başlayacaktır.   Görevlendirmeler kurumumuza yapılan kursa katılma başvurularına, ihtiyaca göre planlanacaktır. Sırası gelen usta öğretici resmi kurum telefonundan veya kurum idarecilerinin telefonundan Halk Eğitimi Merkezi idarecileri tarafından aranacak olumlu yanıt veren usta öğretici kuruma davet edilerek gerekli evrakları elden sunması istenecektir. Telefonda olumsuz yanıt veren usta öğreticiler Halk Eğitimi Merkezi idaresi tarafından "olumsuz yanıtı" tutanak altına alınıp sıra hakkını kaybedeceklerdir. Telefonlarına yanıt vermeyen usta öğreticiler de tutanak altına alınıp sıra hakkını kaybedeceklerdir.

14- Sistem daha önce görev yapmış olanların eğiticiliğini iptal ettiği için; Daha önce görev yapmış olan öğretmen, kamu görevlisi ve usta öğreticilerimizde başvurularını yenilemeleri gerekmektedir.

15- Oryantasyon eğitimi belgesi olmayanlar başvuru esnasında belirtmeleri gerekmektedir. (Oryantasyon eğitimi olmayanlara yönelik açılacak oryantasyon eğitimine kayıtları yapılacaktır. Oryantasyon eğitimi Ağustos veya Eylül ayında planlanacaktır.)

16- Evrak yüklemelerinde PDF dosyası tercih edilmesi tavsiye olunur.

17- Başvurularda hizmet yılı olarak-SGK  da geçen gün hesabında MEB'de ve Özel Rehabilitasyonlarda geçen süre 360 gün, 1 puan olarak hesaplanacaktır.

18- Başvurularda belgesi kabul edilip hiçbir kursu için onay alamayan başvurular listelerde yer alamayacaktır.

 

BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER

(Görev verildikten sonra istenecektir.)

1-Başvuru Formu ( Kurumumuzdan alınacaktır)

2-Kimlik Fotokopisi

3-Öğrenim Belgesi Fotokopisi (En  Son Mezun Olunan Okulun diploma fotokopisi(Aslını da getiriniz)  )

4-Antrenörlük ( Vizeleri alınmış) / Usta Öğreticilik Belgesi / Yeterlilik Belgesi / Sertifikalar)

5-Usta Öğretici Oryantasyon Belgesi ( Belgeniz yok ise Halk Eğitim e başvuru yapınız.)-( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)

6-SGK Hizmet Dökümü/(4-A/BARKODLU  / E-Devlet sisteminden alınması zorunlu.)

7-Erkek çalışanlar için askerlikle ilişkisinin olmadığına dair belge

8-Adli Sicil Kaydı-(Yakın Tarihli-E-Devlet sisteminden alınmış.)

9- İş Güvenliği ve İşçi Sağlığı Sertifikası (Varsa)

10- Sağlık Raporu (Herhangi bir sağlık kurumundan alınabilir)

11- Aile Bildirim Formu (Kurumdan alınacaktır)

12- Emekliler İçin ( Emekli olduğunu gösterir belge )

13- Her branş kendi içinde değerlendirileceği için görev almak istediğiniz  her branş için ayrı  ayrı dosya oluşturmanız gerekmektedir. (Örneğin bir beden eğitimi öğretmeni hem futbol hem de basketbol kursu açmak istiyorsa  iki  ayrı dosya teslim etmesi gerekmektedir.)

14- MEB-Örgün Eğitim Kurumları ile Diğer Resmi Kurumlarda görev yapan kamu görevlilerinin getireceği evraklar:

  1.    a) Başvuru Formu( Kurumumuzdan )
  2.    b) Görev Yeri Belgesi
  3.    c) Diploma
  4.    d) Oryantasyon Belgesi ( Eğitim Fakültesi Mezunu Ve Formasyon Eğitimi Alanlardan İstenilmemektedir.)
  5.    e) Var ise  ( Antrenörlük, Sertifika vb. )

15- Başvurularda istenilen evrakları telli mavi dosya içerisinde sırasına göre dizerek, alındı belgesi karşılığında teslim edilecektir.

16- Evrak teslimi kurs görevi verildiğinde yapılacaktır.

NOT: Başvuru şartlarını taşımadığı halde gerçeğe aykırı belge düzenleyerek ve aykırı beyanda bulunarak başvuruda bulunanlar ile gerçeği gizleyerek başvuruda bulunanların başvuruları geçersiz sayılacaktır.

 

  

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 31.07.2024 - Güncelleme: 08.08.2024 12:11 - Görüntülenme: 133
  Beğen | 0  kişi beğendi